Liity yhdistyksen jäseneksi / Päivitä jäsentietosi

Jäsenmaksut vuodelle 2024: Liittymismaksu 7e, Jäsenmaksu 28e, Perhejäsen 10e

Kasvattaja voi liittää pennunostajat yhdistyksen jäseniksi alennettuun hintaan 25e. Jäsenyys on voimassa kyseisen kalenterivuoden, jonka jälkeen pennun omistajat voivat itse jatkaa jäsenyyttään maksamalla normaalit jäsenmaksut yhdistyksen tilille vuosittain.

Kun hallitus on käsitellyt jäsenhakemuksesi, saat jäsenmaksun maksuohjeet vastausviestinä. Ymmärräthän, että tähän voi mennä muutamia päiviä, sillä teemme työtä harrastuksenamme. Myös perhejäsenet tulee liittää jäseneksi kuten varsinaiset jäsenet. Mikäli uusi jäsen liittyy yhdistykseen vuoden viimeisen neljänneksen aikana (loka-joulukuu) saa hän seuraavan kalenterivuoden jäsenyyden maksamalla liittymis- ja jäsenmaksun kuluvalle vuodelle.

Jäsenkasvattajan, joka haluaa liittää pentujensa ostajat Akita ry:n jäseniksi jäsenkasvattajahintaan, tulee lähettää jokaisen pennunostajan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, ostajan omistaman akitan virallinen nimi ja mahdolliset perheenjäsenten nimet jäsensihteerille. Katso jäsensihteerin tiedot Yhteystiedot sivulta. Kun hallitus on käsitellyt jäsenhakemukset, saa jäsenkasvattaja maksuohjeet, sekä maksettavan summan vastausviestinä.

Huomaathan, että kennelnimianomukset koskien akitan kasvatusta tulevat Akita ry:n käsiteltäväksi suoraan Kennelliitosta. Jotta hakemus voidaan käsitellä, on hakijan oltava yhdistyksen jäsen.

Nimi:*
Osoite:*
Postinumero ja toimipaikka:*
Puhelin:*
Sähköposti:*
Omistamieni akitoiden rekisterinimet:
Perhejäsenet:
Lisätietoja:
Haluan liittyä Akita ry:n jäseneksi
Haluan ilmoittaa muuttuneista tiedoista
*Akita ry saa lähettää posti- ja sähköpostiosoitteeseeni tiedotteita kuten vuosikokouskutsun, jäsenlehden tai laskun jäsenmaksusta.
*Olen lukenut Akita ry:n säännöt sekä jäsenrekisterin rekisteriselosteen ja hyväksyn ne.
Akita ry:n säännöt ja jäsenrekisterin rekisteriseloste