Yhdistyksen myyntituotteet

Täältä löydät niin yhdistyksen vakituiset, kuin kausittaisetkin myyntituotteet. Joitakin tuotteita meillä on suoraan varastossa, mutta jotkut tuotteet toimitetaan vain erillisestä tilauksesta tai kysynnän mukaan (tämä tieto löytyy myytävän tuotteen tiedoista).

Kalenteri 2024 - loppuunmyyty

Akita ry:n jäsentenvälisen valokuvakilpailun pohjalta koottu seinäkalenteri vuodelle 2024.

Hinta: 00kansi12.jpg

1 kpl - 18€ sisältää postikulut
3 kpl - 45€ sisältää postilkulut

Tilausohjeet: Lähetä tilauksesi sähköpostitse osoitteella akitayhd@gmail.com

Tilauksen yhteydessä on mainittava tilaajan nimi, toimitusosoite sekä kappalemäärä. Maksu suoritetaan Akita ry:n tilille FI5257108320032413 viitteenä Oma Nimi, Kalenteri 2023 ja kappalemäärä, jonka olet kalentereita tilannut.

tarrat

Akita ry logotarrat

Mustavalkoiset tarrat Akita ry:n logo -aiheella

1 kpl - 3€ sisältää postikulut

Tilausohjeet: Lähetä tilauksesi sähköpostitse osoitteella akitayhd@gmail.com. Tilauksen yhteydessä on mainittava tilaajan nimi, toimitusosoite sekä kappalemäärä. Maksu suoritetaan Akita ry:n tilille FI5257108320032413 viitteenä Oma Nimi, Tarrat ja kappalemäärä, jonka haluat tarroja tilata.

kassit.jpg

Akita ry kangaskassi

Puuvillakassi koko 38x42cm 140g luonnonvalkoinen Akita ry:n logo -aiheella

Hinta:

1 kpl - 12€ sisältää postikulut (10 € Akita ry jäsenille)

Tilausohjeet: Lähetä tilauksesi sähköpostitse osoitteella akitayhd@gmail.com. Tilauksen yhteydessä on mainittava tilaajan nimi, toimitusosoite sekä kappalemäärä. Maksu suoritetaan Akita ry:n tilille FI5257108320032413 viitteenä Oma Nimi, Kassi ja kappalemäärä, jonka haluat kasseja tilata.

Pentuopas

Uusille pennunomistajille suunniteltu Akita ry:n pentuopas. Kasvattaja voi ostaa oppaat pentujen ostajille ja täyttää niihin pentujen ensiviikkojen kehitykseen liittyviä virstanpylväitä, madotukset jne. Tarkempaa tietoa pentuoppaasta tässä julkaisussa https://www.akitayhdistys.fi/uutiset.html?85654

> jäsenhinta 7 €/kpl

> ei jäsenet 10 €/kpl

> kasvattajahinta kasvattajan lisätessä pennun omistajat yhdistyksen jäseniksi 0€/kpl jäsenhakemuksen yhteydessä

Yllä mainitut hinnat sisältävät postimaksun.

Tilausohjeet: Tilauksen voi lähettää osoitteeseen akitayhd@gmail.com (viestin otsikoksi "Pentuopas") tai olemalla yhteydessä yhdistyksen sihteeriin puhelimitse. Tilauksen yhteydessä tulee kertoa oma nimi, osoite, yhteystiedot ja kappalemäärä, jonka oppaita haluaa tilata. Oppaat maksetaan yhdistyksen tilille ennen niiden lähettämistä ostajalle.

(Suurempi kuva pentuoppaasta aukeaa kuvaa klikatessa)

akitarylogoriipukset.jpg